Golfsesongen er snart i gang!

Av: Anine  |  Publisert: 29. april 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bli med på KICK OFF medlemstrening på driving rangen 3.mai. Les mer om gratis medlemstreninger for Nordhaug GK medlemmer.

Golfsesongen er snart i gang!

Til tross for snøfnugg i lufta i går, har sola begynt å varme, blåveisen blomstrer og gresset er godt i gang med å spire.

Det betyr at driving rangen har åpnet og baneåpning på Nordhaug er rett rundt hjørnet! (Det ryktes at greenene ser svært fine ut)

I påvente av baneåpning, ønsker klubben å komme i gang med treninger på driving rangen.

KICK-OFF MEDLEMSTRENING VOKSNE

Tirsdag 3.mai arrangerer Nordhaug GK «KICK OFF» medlemstrening på driving rangen.
Da vil styret bruke 20 minutter før treningen til å gjennomgå klubbens aktivitetsplan for året.
TRENING 1: 18:40-20:00 (20 plasser)
TRENING 2: 19:40-21:00 (20 plasser)

Oppmøte ved inngangen til driving rangen i 2. etg.
Påmelding i Golfbox

I år satser klubben mye ressurser på faste medlemstreninger gjennom sesongen.
På påfølgende tirsdager vil det bli ordinere treninger i 2 sesjoner med plass til 20 deltakere på hver.

Klubben har engasjert Toppgolfs 2 golfproer som skal hjelpe oss med å løfte ferdighetsnivået fremover og dette er et tilbud til ALLE og er KOSTNADSFRITT for alle fritt spill medlemmer. Her vil det være gode muligheter til å få justert golfsvingen!

Vi ber dere gå inn i GOLFBOX å melde dere på og møte presis til trening. (første mann til mølla gjelder)

FOR JUNIORER vil det også være faste medlemstreninger med oppstart tirsdag 10. mai.
Kl. 16:00 -17:00, junior NGK, 10 plasser (instruksjon av golfpro Aqeel). Her vil det også være påmelding i golfbox og første mann til mølla som gjelder.

Se også klubbens hjemmeside for flere detaljer rundt medlemstrening HER

REGELKVELD I DAMEGRUPPA

Som en forberedelse til sesongen vil damegruppen på Nordhaug GK gjennomføre et regelkurs på Toppgolf.
Her vil golfpro Aqeel gå gjennom golfregler og etikette slik at medlemmene står best mulig rustet når banen åpner og turneringer kommer i gang.

Arrangementet gjennomføres på Toppgolf
Onsdag 11. mai klokken 19:00-20:30

Her er det bare å møte opp!
Det koster ingen ting å delta.
Velkommen!

Ved spørsmål, ta kontakt