Vårsesongen siste herreturnering

Av: Anine  |  Publisert: 5. juli 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ble avviklet i fantastisk sommervær på siste dagen i juni! Se oppsummering med bilder og resultater her.

Det var påmeldt 15 spiller til vårens siste herreturnering. Med ett avbud ble vi totalt 14 spiller som konkurrerte om hvem som skulle trone som konge av Nordhaug gjennom sommeren. Det viste seg til slutt at det var kjente ansikter som forsynte seg grådig av premiebordet.

Med turneringsformen 3 køller og putter var det stor spenning om noen hadde valgt å ha driver i bagen for å sikre longest drive på hull #3. Her gav strategien full uttelling for Tobias Fjermerås, som hadde det lengste utslaget på fairway på 195 meter, tett fulgt av Thomas Ceasar.

På closest to pin på hull #8 var Thomas Ceasar den mest presise og leverte et utslag som havnet 3,30 m fra hullet. Det var det ingen som kunne matche.

I turneringen var det veldig stor konkurranse om 3. plassen der 3 spillere hadde gått banen på eget par. Thomas Ceasar var den som trakk det lengste strået med lavest spillehandicap og kapret dermed 3. pallplassen. Thomas spilte runden på 29 slag netto.

2. plassen ble besatt av Henrik Sandsdalen som hadde en veldig sterk avslutning på runden og avanserte mange plasser på de 3 siste hullene på runden. Han var lettere overrasket da han ble annonsert som nummer 2 i turneringen, med netto 28 slag - ett slag under eget par!

På første plass tronet Tobias Fjermerås med netto 26 slag - 3 under eget par. Han har privilegiet å være konge av Nordhaug herrer gjennom sommeren inntil ny turnering arrangeres på høsten.

For alle resultater fra denne runden, se HER

Vi gratulerer alle vinnerne og ønsker alle Nordhaugs medlemmer velkommen til årets klubbmesterskapet som arrangeres lørdag 20. august.

Dette blir årets happening! Vi griller, spiller og deler ut premier i fint vær og med god stemning!

Gå inn i golfbox og meld deg på!

Bilder
- Vinnerne samlet i trappen på Nordhaug, fv Thomas Ceasar, Tobias Fjermerås og Henrik Sandsdalen
- Hele gjengen samlet til premieutdeling i strålende sommervær utenfor

Hilsen arrangør