Ukentlige herreturneringer for våre medlemmer!

Av: Anine  |  Publisert: 31. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi ønsker å gjøre alle klubbens herrespillere oppmerksom på at vi torsdager utover høsten arrangerer klubbturnering.

Vi ønsker å gjøre alle klubbens herrespillere oppmerksom på at vi torsdager utover høsten arrangerer klubbturnering (kun for medlemmer).

Vi forsøker å variere spillform fra uke til uke, slik at det skal bli utfordringer og spennende for flest mulig av våre medlemmer.

Førstkommende torsdag 2. september kl. 17:00 spiller vi Texas Scramble for par.
Dette er en spillform med 2 spillere pr lag, og vi setter sammen parene slik at lagene får omtrent samme handicap.

Begge spillerne slår ut fra utslag. Laget velger den beste ballen og slår videre på den. Slik fortsetter spillet til laget har hullet ut og score er notert. Laget som bruker færrest slag på runden vinner turneringen!

Dette er et sosialt arrangement med mye humør og glimt i øyet.

Sett av tid og meld deg på i golfbox eller be proshopen registrere deg.

De beste lagene premieres.

Herrekomiteen