Påmeldingen er åpen!

Av: Admin  |  Publisert: 1. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Første lørdag hver måned arrangerer Klubben turnering på senteret som er åpen for alle. Les mer her om turneringen.

Kjære alle Nordhaug GK medlemmer - vi sparker i gang vintersesongens månedturnering!

Første lørdag i hver måned gjennom vinteren vil klubben arrangere NGKs månedsturnering. Det er kun plass til 32 deltagere, og vi reserverer 8 simulatorer så her er det førstemann til mølla som gjelder. Spillerne fordeles jevnt i forkant på hver av simulatorene slik at vi oppnår å spille ferdig 18-hull omtrent på samme tid.

Dette er et felles arrangement på tvers av klasseinndeling med en sosial profil og premier til vinnerne i dame og herreklassen.

Kom i god til før start - da rekker du en kaffe også før du skal slå ut. Gratis parkering rett utenfor senteret.

Dag Første lørdag i hver måned.
Tidspunkt Fra kl. 13.00 til 16.00.

PÅMELDING
Påmeldinger skjer i GOLFBOX - klikk her for å melde deg på.
Denne turneringen gjelder for alle fritt spill medlemmer av Nordhaug GK.

PRIS
Pris pr. deltaker pr. kveld er kr. 310 NOK som inkluderer kaffe
Så kommer det en startavgift på kr. 50 i tillegg.

SPILLFORMAT
Utslagsted HERRE GUL
Utslagsted DAME RØD
Rubndeformat Single
Stableford 75% ac HCP godtgjøres

Vi håper mange av våre medlemmer har anledning til å delta!
VELKOMMEN!

Har du spørsmål ta kontakt med
Nicolay Sandsdalen
nicolaysandsdalen@gmail.com