NGK Sesongavslutningsturnering

Av: Anine  |  Publisert: 4. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nordhaug inviterer til avslutningsturnering for sesongen! Åpen for alle Nordhaugs medlemmer. Junior, damer, herrer og senior! Lørdag 16.oktover kl.11:00.

NGK Sesongavslutningsturnering
9 hull Texas Scramble med 2, 3 eller 4 spillere pr lag

LØRDAG 16.OKT KL. 11:00
Påmeldingen stenger fredag 15.okt kl 16:00

Påmeldingsavgift er satt til 50 kr

Dette betales i kafeen ved oppmøte

Nordhaug inviterer til avslutningsturnering for sesongen!
Turneringen vil være åpen for alle Nordhaugs medlemmer. Junior, damer, herrer og senior!

Vi kjører følgende spilleform:
TEXAS SCRABMLE lag med 2, 3 eller 4 spillere

Hvert lag består av 3 eller 4 spillere.
HVER SPILLER PÅ LAGET SKAL HA ET TELLENDE ANTALL UTSLAG I LØPET AV RUNDEN.

Hver spiller slår sin ball fra utslagsområdet. Deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter dropper spillerne egen ball innen en køllelengde fra den best plasserte ballen, og slår sine slag.
På greenen plasseres ballene på samme punkt som valgte ball og i bunker gjenskapes ballens leie. Så snart en på laget har hullet ut, noteres scoren og laget fortsetter til neste hull.

Vi tar værforbehold, både med tanke på nedbør og frost for å unngå for stor belastning på banen.

Maks antall deltakere: 40 spillere
Utslagssted: Gul