GRATIS MEDLEMSKVELD 5.DES

Av: Anine  |  Publisert: 21. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nordhaug GK inviterer alle medlemmer til en hyggelig klubbaften på Nordhaug. Gratis instruksjon med Mark Davies på simulator og informasjon rundt vinterkurs.

MANDAG 5. DESEMBER
Kl.18.00 - 20.00
Gratis å delta

PÅMELDING NEDERST PÅ SIDEN

Kjære Nordhaug GK medlem
Utendørssesongen er over for i år, men mulighetene er likevel til stede for å holde svingen ved like eller kanskje til og med forbedre denne.

Vi inviterer alle medlemmer, juniorer & seniorer, uavhengig av type medlemskap, til en hyggelig klubbaften på Nordhaug GK/Toppgolf.

Her vil vi snakkes litt om mulighetene for å vedlikeholde svingen innendørs og høre med dere om det er interesse for å starte egne kurs hvor en fokuserer på særskilte tema. For eksempel putting eller driving. Vi kan også tilby nybegynnerkurs om det er ønske om det.
Vi tenker å tilby kurs 1 time i uken (tirsdager) med varighet 6-8 uker. Oppstart medio januar 2023.

Vi ønsker også å bygge opp bedre junioraktivitet i klubben. Også her ser vi mulighetene for å lage et eget opplegg.

Golfpro Mark Davies kommer for å gi oss noen tanker om dette i tillegg til at klubben stiller med 3-4 simulatorer og gratis instruksjon av Mark denne mandagen.

Meld deg på så treffer du helt sikkert andre trivelige klubbmedlemmer.
Vi frister også med litt fingermat og drikke under denne seansen.

Vi trenger å vite om du kommer, så vennligst meld deg på innen 2.desember kl.12:00.
Meld deg på under

Beste hilsen