Åpningsturnering NGK 2022

Av: Anine  |  Publisert: 4. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nordhaug inviterer til åpningsturnering for sesongen 2022! Lørdag 14.mai kl.11:00 på Nordhaug golfbane. Les mer om spillform og meld deg på!

9 HULLS TEAM KONKURRANSE
LØRDAG 14. MAI KL.11:00

Påmeldingen stenger 13.mai kl.12:00
Påmelding direkte i Golfbox

Nordhaug inviterer til åpningsturnering for sesongen 2022!

Turneringen vil være åpen for alle Nordhaugs medlemmer. Junior, damer, herrer og senior!

Meld deg på som enkeltdeltaker. Turneringsledelsen setter opp lagene basert på gjennomsnittelig SH(SpilleHcp) for å skape så like forutsetninger som mulig.

Vi kjører følgende spilleform:

TEXAS SCRAMBLE - TEAM med 2 spillere.

Hvert lag består av 2 spillere. HVER SPILLER PÅ LAGET SKAL HA 4 TELLENDE UTSLAG I LØPET AV RUNDEN.
Blir vi færre enn 36 deltakere, vil vi kjøre shotgun start

Hver spiller slår sin ball fra utslagsområdet. Deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter dropper spillerne egen ball innen en køllelengde fra den best plasserte ballen, og slår sine slag. På greenen plasseres ballene på samme punkt som valgte ball og i bunker gjenskapes ballens leie. Så snart en på laget har hullet ut, noteres scoren og laget fortsetter til neste hull.

Utslagssted vil være fra gul tee for alle spillere.

Påmeldingsavgift er satt til 50 kr !

De 3 beste lagene premieres med flotte premier!

Individuell premiering av CTP og LD på hhv hull #8 og hull #3.

Regler: CTP: Ball må ligge på green LD: Ball må ligge på fairway

Arrangementsansvarlig herrer