Takk for golfsesongen 2021!

Av: Anine  |  Publisert: 5. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hilsen fra styret i Nordhaug Golfklubb. Delta på kurs og turneringer fremover på simulatorsenteret. Påmelding direkte i Golfbox.

Vi har stilt klokka til vintertid, alle baner langs Griniveien har lukket portene og her på disse breddegrader beveger vi oss ubønnhørlig inn i golfens dvalemodus, vintersesongen. Alle har forhåpentligvis fått renset køller, vasket tralle og pusset sko etter den siste fuktige høstrunden.

Da kan vi lene oss tilbake i godstolen, og evaluere nok en spesiell sesong med generelt stor golfinteresse og høy arrangementsaktivitet i klubben.

Forhåpentligvis har det høye aktivitetsnivå blant våre medlemmer også bidratt til økte ferdigheter og lavere hcp enn da sesongen startet.

Vi ønsker med dette å takke våre trofaste medlemmer, samarbeidspartnere og gjester for en meget hyggelig og vellykket sesong, og ønsker alle tilbake på Nordhaug når «vårsol atter i bakkane blenkjer».

For de av våre medlemmer som fortsatt har tenkt å holde golfkøllene varme og svingen ved like gjennom vinteren har Nordhaug Golfklubb ønske om å gi et godt og variert treningstilbud fremover.

Fra 1. november går startskuddet for alle vinteraktiviteten i klubben!

Gjennom medlemstreninger, klubbkvelder og turneringer på Toppgolf senteret med spill på simulator har vi satt sammen et allsidig tilbud. Vi håper dette bidrar til at ferdighetene blir ytterligere forbedret og selvtilliten er på topp når påsken nærmer seg og baneåpning er rett rundt hjørnet.

Klubbens styret har i dialog med TG foretatt reservasjon av Pro til medlemstreninger og simulator til ukentlige klubbkvelder og månedlige turneringer for å kunne terpe slagteknikk og holde konkurranseinstinktet intakt.

Det er stor pågang på simulatorene innendørs. Det er derfor viktig at medlemmene kjenner sin besøkelsestid og benytter seg av tilbudet, slik at vi kan beholde tilbudet også på nyåret.

Klubben gjennomfører følgende arrangement på denne siden av nyttår.
- Medlemstrening på innendørs driving range (gratistilbud til alle medlemmer hver tirsdag 21.00, inkl. pro)
- Simulatorspill Dame formiddag (hver tirsdag 11:00)
- Simulatorspill Dame ettermiddag (hver tirsdag 17:30)
- Simulatorspill Senior dame og Herre (hver onsdag 10:00)
- Simulatorspill Herre (hver torsdag 18:00)
- Romjulsturnering 1. og 2. juledag kl. 13.00

For alle aktiviteter på simulator vil det påløpe en kostnad på 310 kroner for deltagelse pr gang
Da et gitt antall simulatorer er reservert, har alle aktivitetene et begrenset antall deltakere, og først til mølla gjelder.

Merk også  at vi inviterer til Mixed simulatorturnering for alle medlemmer lørdag 4 desember klokken 11:00.
Her subsidierer klubben og prisen settes til kun NOK 150,- pr. deltager.

Det er derfor viktig at du går inn i Golfboks (eventuelt ringer pro-shopen) for å melde deg på.

Så er det bare å ta med seg godt humør, køller og bag og møte opp i god tid før utslag finner sted på Toppgolfsenteret.

Med smittetrykk som blusser opp i disse dager så ber vi dere følge med på våre nettsider for mer informasjon om eventuelle restriksjoner vi pålegges underveis.

Vi ser frem til en aktiv, lærerik og sosial vintersesong!

Styret i Nordhaug golfklubb