Sesongens Klubbprogram er klart.

Av: Nils Jørgen  |  Publisert: 25. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Her er en oversikt over klubbens aktiviteter med datoer det er lurt å legge inn i kalenderen.

Kjære medlem av Nordhaug Golfklubb.

Våren er på vei - selv om siste snefall ikke var en påminnelse om det. Uansett så blir det golf om noen uker, og her er en oversikt over sesongen klubbaktiviteter frem til juli. Link til forskjellige påmeldinger vil bli lagt ut på nettsiden etterhvert, og annonsert i sosiale kanaler.

Vi gjør oppmerksom på at datoene som skisseres er foreløpige. Når datoer blir endelig fastsatt, blir arrangementene annonsert og tilgjengelig for påmelding i Golfbox.

07. MAI - DUGNAD
Dette gjennomfører vi hvis vi ser at det er behov. AVLYST - det er ikke behov for dugnad denne sesongstarten.

15. MAI - KICK OFF PÅ DRIVING RANGEN
Hvis værforhold tillater at det gis tilgang til driving rangen, ønsker klubben å arrangere et 2timers «vår-treff» på driving rangen med oppfrisking av svingen og instruksjon for bruk av top tracer systemet, slik at alle våre medlemmer kan få utnyttet de flotte fasilitetene som tilbys gjennom vårt samarbeid med Toppgolf.

Hver onsdag fra 15. mai arrangerer klubben gratis medlemstrening på rangen for medlemmer av Nordhaug. Dette er 2 sesjoner á 10-15 plasser hver uke, med påmelding i golfboks etter «først til mølla» prinsippet. Treningene arrangeres på driving range eller på treningsområdene ved banen. Treningene vil være temaorienterte.

1. JUNI - ÅPNINGSTURNERINGEN
Klubben inviterer til åpningsturnering for sesongen lørdag 1.juni kl.11.00. Sosialt og hyggelig arrangement for å markere at vi er i gang med ny sesong.

10. JUNI - KM I PUTTING, Nordhaug Golfklubb
Klubben inviterer til uhøytidelig klubbmesterskap i putting og hyggelig samling med noe å spise etterpå. Mandag 10.juni kl. 18:00.

14. - 15. AUGUST - KLUBBTUR TIL SVERIGE
Vi gjør et forsøk på å arrangere en tur til Strømstad for spill over 2 dager. Mer informasjon kommer senere.

24. AUGUST - KLUBBMESTERSKAPET, Nordhaug Golfklubb
Årets mesterskap arrangeres lørdag 24. august kl. 11.00.

26. SEPTEMBER - NATT TURNERING
Bli med å spill golf i solnedgangen. Markerte greener og selvlysende baller med teeoff rundt klokken 20.
Tentativ dato for turneringen - da den er ganske væravhengig. Første flight starter kl. 20.00.

12. OKTOBER - AVSLUTNINGSTURNERINGEN
Klubben avslutter sesongen med avslutningsturnering som vi ønsker skal ha et tydelig sosialt preg for å oppsummere golfsesongen på en fin måte. Tentativ dato og starttid kl. 11.00.

Minner om at alle arrangementer vil bli annonser her på vår nettside og i sosiale kanaler.
Følg klubben på Facebook og Instagram for oppdateringer.

Vi gleder oss til ny sesong!

Styret i Nordhaug Golfklubb