KJÆRE NORDHAUG GK MEDLEM

Av: Anine  |  Publisert: 4. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Informasjon fra styret 28.04.21. LES MER

Ny utendørssesong står for døren! Banen åpnes forhåpentligvis 15. mai, slik det ser ut nå. Driving rangen har vært åpen fra påsketider så nå er det bare å komme i gang.

I skrivende stund er vi 1250 medlemmer i klubben. Vi mottok mange utmeldelser i romjulen , men nå strømmer nye søknader inn hver dag og styret vurderer igjen å sette et tak på antall medlemmer i klubben, ikke bare pga tilgjengelig spilletid for deg som medlem, men også fordi banen i seg selv ikke tåler særlig mer belastning.

Når vi snakker om spilletid og det faktum at det tidvis kan bli mer «trangt om plassen» er det viktig at du melder fra dersom du likevel ikke møter til den avtalte tid. Såkalt «No-Show» er et problem også hos oss. Her må vi alle forbedre oss! Husk alltid å registrere deg i resepsjonen FØR du skal ut å spille, det gjelder alle i flighten. Antall No-show er høyt og her kan vi enkelt bedre tilgjengeligheten ved å skjerpe inn dette. Vi ber om din hjelp og samarbeid her. Flere klubber rundt oss har innført bøter ved No-show. Vi ser også på dette, men avventer litt for å se hvordan sesongen starter. Et litt nytt fenomen er at flere registrerer samme spilletid i Golfbox på flere baner, for deretter i siste liten booke av på de banene en likevel ikke vil spille på. Dette er en uting som i praksis vanskeliggjør tilgang for øvrige medlemmer og slikt vil ikke bli akseptert.

Medlemsaktiviteter

Styret har lagt opp til mange aktiviteter gjennom sesongen. Følg med på hjemmesiden vår, meld deg på enten det er medlemstreninger, ufarlige konkurranser, klubbmesterskap eller andre mer sosiale aktiviteter. Et godt klubbmiljø skapes ved ditt positive engasjement og din tilstedeværelse, så meld deg på aktiviteter denne sommeren. Følg med på vår hjemmeside for å se hva som skjer.

Der vil du se at vi legger opp til: Medlemstreff 10 mai, Åpningsturnering 15 mai, Åpen golfdag for personer med nedsatt funksjonsevne 29 mai, Klubbmesterskap i putting 12 juni mm. Påmelding i golfboks. I tillegg er det medlemstreninger hver uke så følg med på nordhauggk.no

Hjelp oss å holde anlegget pent

Vi trenger din hjelp og ditt engasjement til å holde anlegget og banen fin. Vi ber deg plukke opp egne brukte peggs og kaste dem i søppelkassen ved utslagsstedet. Bruk søppelkassene på anlegget til papir, flasker og snus og bidra til at miljøet rundt banen fortsatt holdes rent og ryddig.

Covid-19

Innendørssesongen ble for de aller fleste av oss veldig amputert. Vi er fortsatt inne i krevende periode med Corona, men nå som utendørssesongen starter får vi igjen håpe på mer normalt golfspill. Vaksiner settes og smittetrykket forventes å avta, men inntil videre ligger det fortsatt ingen rake i bunkeren.

Benytt antibac som står tilgjengelig mange steder og forsøk å holde avstand slik vi stadig oppfordres til

Kommunikasjon med deg som medlem
Styret er opptatt at du som medlem er tilfreds og vi oppfordrer deg til å komme med både positiv og negativ tilbakemelding til oss. Vi strekker oss for å bli bedre, men trenger også din hjelp og tilbakemelding for å få dette til. Det sendes ut medlemsundersøkelser gjennom sesongen. La din mening komme til syne gjennom denne, så vil styret få en god indikasjon på hvilke områder vi må ha mer fokus på i tiden fremover.

Klubben må forholde seg til ganske så strenge GDPR regler. Mange av medlemmene har ved innmelding registrert at de ikke ønsker å motta e-post fra klubben. Slik det er nå, får vi ikke sendt ut viktig informasjon til våre medlemmer, som invitasjon til årsmøtet, regnskap for klubben eller planlagte arrangementer, med mindre du aktivt følger med på vår hjemmeside. Av den grunn tillater vi oss å be deg gi oss anledning til å sende ut praktisk medlemsinformasjon. Du må da enten ta kontakt med klubben ved daglig leder, sende e-post til anine@toppgolf.no eller gå inn på vår hjemmeside og melde deg på nyhetsbrev i høyre kolonne.

For Styret i Nordhaug golfklubb.

Erik Sandsdalen

Styreleder