Årets åpningsturnering oppsummert.

Av: Admin  |  Publisert: 29. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Åpningsturneringen gikk som planlagt den 27. mai på selveste åpningsdagen av banen. Strålende sol fra start og med frisk vind.

Endelig kunne vi åpne banen og klubben arrangere sesongens førte turnering.

Åpningsturneringen var en Texas scramble turnering med 35 glade deltakere. Denne gangen arrangert som shotgun start. Dvs alle spillere startet på sine angitte hull da startskuddet gikk kl. 11.00. Været var på vår side og turneringen gikk knirkefritt.

Fordi de aller fleste benyttet elektronisk scorekort kunne vi raskt få ut resultatlistene. De 3 første plassene fikk alle tildelt gavekort for bruk i proshoppen. Gratulerer til Erik Pettersen som fikk 1. plass,   Vivian Breen og Knut Ellevold tok 2.plassen, mens Leo-Pål Nitteberg og Thomas Caesar tok 3. plassen. I tillegg fikk Nicolay Sandsdalen premien for Longest Drive (250 meter).

Svein Haugen gjorde en utmerket rolle som grillsjef og pølsene lå klare på grillen da deltakerne var ferdig spilt.
Tusen takk til arrangørene som dro i land en fin åpningsturnering til glede for alle påmeldte.

Arr.kom.