Banen

Nordhaug golfbane åpner 7.mai!

Av: Anine  |  Publisert: 3. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi vil åpne kun for våre egne medlemmer, samt de som har tilleggsmedlemskap hos oss fra Ballerud (B9 medlemskap) lørdag 7.mai og søndag 8.mai.

VI KAN MED GLEDE SI AT VI ÅPNER NORDHAUG GOLFBANE
LØRDAG 7.MAI KL.11:00

Ikke medlemmer kan booke flighter fra om med mandag 9.mai.

Vi gleder oss til å åpne banen og strålende sol er bestilt!

Greenene ser fantastiske ut så langt i år etter at de var dekket til i vinter.
Og enda bedre skal de bli!
Fairwayen trenger litt mer tid for å bli litt sterke.
Så ta vare på banen vår fra første runde. Reparer nedslagsmerker og legg på plass divots.
Vi ser fram i mot en fantastisk golfsesong.

SE AKTIVITETER PÅ NORDHAUG GK I SOMMER
For å få det beste ut av våre tilbud, anbefaler vi alle å bruke nettsiden vår nordhauggk.no aktivt. Her legges det ut oppdatert informasjon om banestatus, kurs og aktiviteter.

UNDER FANEN KURS OG TRENING
Finner dere informasjon om de ulike tilbudene klubben tilbyr gjennom sesongen.
MEDLEMSTRENING JUNIOR / Tirsdager 16:00-17:00
MEDLEMSTRENING FOR ALLE / Tirsdager 19:00-20:00 og 20:00-21:00
NORDHAUG LADIES / Tirsdager 11:00 og 17:30
NORDHAUG HERRER / Torsdager 18:00
SENIOR DAMER OG HERRER / Onsdager 10:00
GOLF GRØNN GLEDE / Onsdager 12:00-14:00
VTG NYBEGYNNERKURS / Datoer blir satt opp fortløpende
Påmelding for alle aktiviteter gjøres under turneringer i Golfbox
Påmelding til VTG kurs gjøres på toppgolf.no

KICK-OFF MEDLEMSTRENING
Gledelig oppslutning om årets kick-off for medlemstrening!
Klokken 21:00 i går kveld, 3 timer før påmeldingsfristen gikk ut for å delta på kick-off medlemstrening, hadde vi mottatt utrolige 88 påmeldinger fra våre medlemmer i alder fra 20 – 87 år! FANTASTISK!
Dette viser at vi har medlemmer som ønsker utvikling!
Det er samtidig litt beklagelig at vi dessverre kun kan tilby plass til 2 x 20 deltakere. Vi kommer derfor å kjøre samme tilnærming neste uke, slik at flest mulig får styrets orientering om våre aktiviteter gjennom sommeren.
Vi ber derfor dere som mottar avslag på tirsdagens kick-off om å melde dere på treningen neste uke for å få samme informasjon. Påmelding til neste ukes trening kan gjøres i golfbox fra tirsdag 3. mai klokken 19:05 (og 20:05) under fanen turneringer!
Noen medlemmer har registrert seg og kommet med på begge sesjonen fordi noen har trukket seg. Disse vil kun få tilbud om å delta på den første treningssesjonen for at flest mulig skal få benyttet tilbudet.

REGELKVELD I DAMEGRUPPA
Som en forberedelse til sesongen vil damegruppen på Nordhaug GK gjennomføre et regelkurs på Toppgolf.
Her vil golfpro Aqeel gå gjennom golfregler og etikette slik at medlemmene står best mulig rustet når banen åpner og turneringer kommer i gang.
Arrangementet gjennomføres på Toppgolf
Onsdag 11. mai klokken 19:00-20:30
Her er det bare å møte opp! Det koster ingen ting å delta.