Simulatorturnering lørdag 4.feb

Av: Anine  |  Publisert: 7. februar 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Les oppsummering fra lørdagen! Turneringene er åpne for klubbens fritt spill medlemmer i aller klasser. Meld deg på neste som vil bli arrangert første lørdagen i mars.

Årets første simulatorturnering på Nordhaug GK ble gjennomført lørdag 4. februar

Begrenset deltagelse, men vi som var påmeldt hadde en hyggelig turnering på lørdagen med 7 deltakere, 3 damer og 4 herrer.

Vi takker for turen til Pebble Beach hvor det ble levert mye storspill, men også endel Out Of Bounds (OOB).

Vi spilte stableford med 75% hcp godtgjørelse og resultatene ble som følger:

Torunn gikk seirende ut av turneringen for damene med sterke 40 poeng, fulgt av Turid med 31 poeng og med Torill på tredje plass med 20 poeng.

I herreklassen gikk Marius seirende ut av konkurransen etter sterk kniving med Andreas, hvor de begge endte på 44 poeng. Marius var raus nok til å tilby omspill (foran på lavere hcp) og dermed måtte de ut på hull 18 igjen. Da demonstrerte Marius nok en gang hvor godt han kombinerer kraft og presisjon.

Herreklassen endte dermed med Marius på 1. plass, Andreas på 2. plass og undertegnede kapret 3 plassen med 38 poeng.

Månedsturneringene er åpne for klubbens fritt spill medlemmer i aller klasser.
Klubben ønsker stor deltagelse og ser frem til flere påmeldte til neste turnering, som vil bli arrangert første lørdagen i mars.

Arrangementsansvarlig