Ny Sportssjef til Toppgolf.

Av: Nils Jørgen  |  Publisert: 25. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Toppgolf har ansatt ny sportssjef - Karinn Dickinson.

Toppgolf har ansatt Karinn som ny sportssjef. Hun kommer fra stillingen klubbkoordinator på Asker. I Toppgolf vil Karinn ha ansvaret for klubbens inne- og uteaktiviteter, drivingrangen, kontaktperson til sponsorer og bedrifter samt å bistå med daglig drift av klubben.

Karinn begynte å spille golf da hun var 10 år og har vært aktiv juniorspiller i Asker Golfklubb. Som junior har hun deltatt i flere juniorturneringer og Lag-NM. Karinn vant Junior NM i 2006 og Lag-NM Damer i 2009.

I 2007 dro Karinn til USA for å spille på collegegolf og vant to collegeturneringer for University of Washington. Etter college karrieren spilte Karinn 3 år som aktiv profesjonell på LPGA Symetra Touren, der høydepunktet var deltakelse i US Open 2023. Hun har også jobbet i 10 år i ulike stillinger i golfbransjen i USA. I 2020 flyttet hun tilbake til Norge.

Velkommen til Toppgolf.