Nordhaug Ladies - Ballerud damene 20. juni.

Av: Admin  |  Publisert: 26. juni 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Den tradisjonelle Texas scramble turnering på Ballerud ble avholdt 20. juni. Her er en oppsummering.

Tirsdag 20. juni var det duket for årets Texas Scramble turnering mellom Nordhaug Ladies og Ballerud GK.

12 damer fra hver klubb spilte Texas scramble på Ballerud golfbane som nå er en tradisjon med turnering hvert år. Været var bra og stemningen på topp. De aller fleste kjenner hverandre fra før gjennom mange hyggelige golfrunder sammen. Det var også noen nye damer å bli kjent med.

Ballerud damene vant på hjemmebane, men Merete og Anne Marie fra Nordhaug fikk en god 3. plass. Etter turneringen var det hygge på terrassen med vafler, kaffe og is.

Neste turnering er 20. august. Da kommer Ballerud damene til Nordhaug. Turneringen i august settes opp i GolfBox. Max 18 spillere fra hver klubb.

Velkommen - vi gleder oss til å se dere her på Nordhaug Golfklubb.