Månedsturnering april utsettes til 15. april

Av: Anine  |  Publisert: 29. mars 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fordi påsken faller på første lørdag i april velger klubben å utsette innesesongens siste simulatorturnering i regi av NGK. Meld deg på!

KOMMENDE MÅNEDSTURNERINIG
LØRDAG 15.APRIL
KL. 13:00-16:00
Vi spiller E6 simulator på ukens bane

Håper at flest mulig har anledning til en siste konkurranse på kunstgress før vi får ekte gress under ballen.
Klubben subsidierer deltagelse og påmeldingsavgift vil være 200 kr.

Gå inn i GOLFBOX og meld deg på!

Turneringsansvarlig

Vi ønsker å skape godt samhold på tvers av klasseinndeling.
Arrangementet skal ha en sosial profil, og i hvert arrangement vil vi premiere vinnerne i dame og herreklassen.

PÅMELDING
Kun for fritt spill medlemmer av Nordhaug GK og påmelding gjøres direkte i GOLFBOX

PRIS
Per deltaker per kveld 200 NOK / inkl. kaffe
Månedsturnering subsidieres av klubben med 160 NOK per kveld.
Dvs deltageravgift på 200 kr betales i resepsjonen ved ankomst

SPILLFORMAT

Utslagssted herre: Gul
Utslagssted dame: Rød
Rundeformat: Single
Det spilles Stableford med 75% HCP godtgjørelse

Alle påmeldte bes møte i god tid før utslag, slik at vi er klar til å starte presis.

Spillerne fordeles jevnt på simulatorene slik at vi oppnår at vi kommer gjennom 18-hulls runden omtrent på samme tid.

Det er reservert 6 simulatorer, så antall påmeldinger er begrenset til max 24 (først til mølla gjelder)

VELKOMMEN!