Nordhaug Ladies

Av: Anine  |  Publisert: 2. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er august kommet og vi starter opp igjen med organisert damespill på tirsdagene. Sjekk Golfbox som vanlig under turneringer. Påmeldingen er åpne så først til mølla, max 18 spillere.

Hei alle sammen, da er august kommet og vi starter opp igjen med organisert damespill på tirsdagene.
Sjekk Golfbox som vanlig under turneringer.

Det står spilleavgift pålydende 50 kr per gang, men dette gjelder bare når det er spesielle turneringer:
Nordhaug vs Ballerud Texas scramble som arrangeres tirsdag 23. august

Påmeldingen er åpne så først til mølla, max 18 spillere.
Ellers er det fortsatt noen som henvender seg til meg og ber meg slette de fra påmeldinger mm.
Det kan bare resepsjonen gjøre for avmeldinger etter kl.12 dagen før. Før det kan du selv fikse det i golfbox.

Forøvrig legger jeg ved en invitasjon til turnering på Hauger golfbane for de som har lyst.
Sjekk vedlegget nederst. Det er ikke noe opplegg i regi av oss.

Mer informasjon om andre aktiviteter i regi av klubben, finner dere på klubbens hjemmeside.

Vi ses på Nordhaug fremover. Velkommen.

Mvh Hilde
Leder Nordhaug ladies