Takk for utesesongen 2022!

Av: Anine  |  Publisert: 19. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Styret takker alle medlemmer for en fin utesesong, for god oppførsel på banen og for at alle bidrar til en hyggelig atmosfære i klubben. Det er gøy å være i styret når aktiviteten er høy, tilbakemeldingene er gode og påmeldingene til arrangementer når nye høyder hvert år.

Utesesongen er dessverre over for denne gang. Banen stengte mandag 17.oktober etter en ny fin sesong. Det er bestilt over 14000 starttider av medlemmene i år hvilket er omtrent på samme nivå som forrige sesong. Vi er noen flere medlemmer i år, 1530 medlemmer pt, hvilket betyr i snitt ca 9 runder per medlem.

Banene og greenene har vært helt fantastiske denne sesongen. Tiltaket med å dekke til greenene med plast før vinteren var vellykket og det tiltaket gjennomføres også for kommende vinter.

Til neste utesesong vil vi arbeide for å holde gresset utenfor banen lavere slik at mindre tid brukes på å lete etter baller. Det vil gi bedre flyt i flightene og redusere ventetiden.

Styret takker alle medlemmer for en fin utesesong, for god oppførsel på banen og for at alle bidrar til en hyggelig atmosfære i klubben hvor det er trivelig å være medlem. Det er gøy å være i styret når aktiviteten er høy, tilbakemeldingene er gode og påmeldingene til arrangementer når nye høyder hvert år.

Tusen takk for en ny fin utesesong på Nordhaug!

Følg med på våre hjemmesider der finner du informasjon om aktiviteter i innendørssesongen.

For styret
Erik