Takk for en fin avslutning på sesongen.

Av: Nils Jørgen  |  Publisert: 16. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 14. oktober arrangerte klubben sesongen siste turnering ute på banen. Les mer her.

36 ivrige deltagere var påmeldt til årets siste klubbturnering for sesongen.
Været var strålende og til tross for litt våt bane ble dette et veldig fint arrangementet.

Etter snaue 2 timer var alle deltakerne tilbake på klubbhuset hvor premier, pølser, vafler, kaffe og min.vann ventet mens poeng og resultater ble regnet ut.

«Longest Drive» ble på herresiden vunnet av Didrik Espenes (215 m) mens Bente Nilsen vant damenes «Longest drive». Og Jørgen Berg vant «Closest to pin (2,3m) ».

Selve avslutningsturneringen ble spilt som Texas  Scramble med Shotgun start og fikk følgende vinnere:

1.      plass gikk til Bjørn Klock og Jørgen Berg
2.      plass gikk til Magne Aas og Didrik Espenes
3.      plass gikk til Grethe A.Folkestad og Svein S.Haugen

Vi gratulerer til alle vinnere og arrangementskomiteen med Nicolay Sandsdalen i spissen for et godt gjennomført arrangement.
Takk for turneringnssesongen for i år. Vi gleder oss til flere turneringen i 2024.

Turneringskomiteen Nordhaug GK.