Kick Off Nordhaug GK 10. mai 2023

Av: Admin  |  Publisert: 3. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Våren er her og temperaturene er på vei oppover. Les mer om vårens kick off og oppstart av sesongens medlemstrening.

Golfsesongen er snart i gang. Her følger informasjon om KICK-OFF for oppstart av sesongens medlemstrening.

Til tross for mye varierende værforhold skal sola begynne å varme kommende dager og neste uke. Banemannskapet har startet med greenene, og forberede banen frem mot åpning. Det er dessverre ikke er satt noen dato for når vi åpner banen - men estimerer åpning rundt 17. mai. Dato for åpning vil bli annonsert her på vår nettside.

Drivingrangen åpner i dag onsdag 3. mai kl. 12.00 - ler mer her.

KICK-OFF MEDLEMSTRENING VOKSNE ONSDAG 10. MAI.
Onsdag 10. mai arrangerer Nordhaug GK «KICK OFF» medlemstrening på driving rangen. Her vil du få en rask oppfrisking av svingen, samt instruks for hvordan bruke TOPTRACER systemet så alle vet å benytte seg av de flotte fasilitetene som tilbys gjennom vårt samarbeid med Toppgolf.

En av våre golfproer instruere deltakerne slik at de får en god start på sesongen og kan oppleve ferdighetsforbedring fra første slag på banen. Klubben dekker ballbehovet for deltakerne under dette arrangementet.

Medlemstreningen er nå lagt til onsdager (ikke tirsdager som tidligere) og er fordelt på 2 grupper med plass til 20 deltagere i hver gruppe. Det er kun mulig å melde seg på en gruppe så flest mulig kan få glede av tilbudet.

MEDLEMSTRENING GRUPPE 1: kl. 18:00-19:00 (15 plasser)
MEDLEMSTRENING GRUPPE 2: kl. 19:00-20:00 (15 plasser)

Oppmøte 15min før ved inngang til driving range i 2 etg., hvor styret vil ta deltagerne gjennom våre planer for sesongen og gi et innblikk i hvilken strategi har lagt for å skape et aktivt og sosialt klubbmiljø. Her blir det mulighet til å komme med innspill og bidra til at vi får medlemmenes ønsker inn i våre planer fremover.

Påmelding og priser
Påmelding gjør du i Golfbox og det er er «først til mølla» prinsippet som gjelder.
Dette tilbudet er gratis for alle med FRITT SPILL medlemskap i Nordhaug GK.

Tidsplan medlemstrening gjennom sesongen
Medlemstreningen fortsetter hver onsdag til samme tid (gruppe 1 og gruppe 2) frem til og med onsdag 21 juni. Oppstart etter skole/sommerferie er onsdag 23. august. Treningene fortsetter frem til og med onsdag 20. september.

Har du spørsmål ta kontakt med
Nicolay Sandsdalen