Banen

Sesongåpning Nordhaug

Av: Anine  |  Publisert: 11. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I helgen var det baneåpning for våre medlemmer med flotte forhold gjennom hele helgen. Vi møtte mange medlemmer med et stort smil om munnen og svært ivrige etter å komme i gang.

I helgen (lørdag 7.mai) var det baneåpning for våre medlemmer med flotte forhold gjennom hele helgen. Vi møtte mange medlemmer i spill med et stort smil om munnen og svært ivrige etter å komme i gang.

Pågangen var stor for å få spille og banen var godt besøk gjennom hele helgen.

På første spilledag (lørdag) stilte Per og Carina opp som baneverter og serverte spillerne ute på banen kaffe og noe godt å bite i. Dette ble svært positivt mottatt!

Når banen, og da spesielt greenene, er i veldig god forfatning etter vinteren ser det lovende ut for gode spilleforhold fremover. Øvingsfeltet med chipping og putting green er også i utmerket stand årstiden tatt i betraktning. Aldri har treningsområdet blitt åpnet så tidlig i sesongen!

Med noen dråper vann de nærmeste dagene bør årets mai bli den beste åpningen av golfsesongen på lenge.