Banen

Baneåpning tirsdag 23. mai for medlemmer.

Av: Admin  |  Publisert: 19. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 23. mai åpner vi banen for medlemmer. Lørdag 27. mai åpner vi banen også for gjestespillere.

Velkommen til ny sesong på Nordhaug Golfklubb.

Tirsdag 23. mai åpner vi banen men kun for medlemmer i første omgang. Baneforholdene begynner å ta seg opp etter noen fine dager den siste tiden, men den "mangler" fortsatt noen dager til med varmere vær før banen er der den skal være. Værmeldingen for neste uke er lover godt - følg med på været her.

Den store puttingreenen ved klubbhuset vil fortsatt være stengt for publikum da den trenger litt mer tid før den er helt klar.

Lørdag 27. mai åpner vi banen for gjestespillere og vi ønsker alle velkommen til Nordhaug Golfklubb.

Åpningsturneringen
Lørdag er det åpningsturnering - noe vi ser frem til. Meld deg på som enkeltdeltaker. Turneringsledelsen setter opp lagene basert på gjennomsnittlig SH(SpilleHcp) for å skape så like forutsetninger som mulig. Påmeldingen er åpen - klikk her for å melde deg på.

Banestatus
Hver mandag legger vi ut banestatus på nettsiden. Hver mandag får du en oppdatering om forholdene på banen i forhold til banearbeider, dressing, og andre forhold vi ønsker å informere om. Neste banestatus legger vi ut mandag 21, mai på nettsiden.

Proshopen
Proshopen har fått inn masse nytt fra Adidas og Lindeberg, og nytt merke Daily Sports. Trenger du kanskje en ny hanske? Nye sko eller golfballer? Stikk innom shopen før du skal ut å spille.