TORSDAGSRUNDEN

Vi er en spillergruppe som ønsker aktiv deltagelse fra medlemmer for å skape et hyggelig og sosialt golfmiljø i klubben. Vi arrangerer ukentlig turneringer gjennom sesongen, og møtes til spill på simulator om vinteren. Dette skal være et tilbud til alle medlemmer som ønsker å få noe mer ut av golfsporten enn bare jaget etter lavere HCP. Samtidig skal det gi de medlemmer som ønsker utfordringer en anledning til å konkurrere i hyggelige og sosiale omgivelser.

ÅRETS SOMMERSESONG
TORSDAGER kl.18:00 spiller vi 9-hulls turnering på Nordhaug
Påmeldingen kan gjøres frem til kl.16:00 dagen før spill

Påmeldingsavgiften til arrangementene er kr 50,- for fritt spill medlemmer.
For medlemmer uten fritt spill vil det komme ordinær greenfee i tillegg.

- Påmeldingsavgift skal være betalt før turneringen og senest ved oppmøte turneringsdagen.
- Avgift betales i kafeen.
- Vi registrerer score på alle deltakere.
- Vi vil kjøre orders of merit for torsdagsrundene gjennom utesesongen med premieringer etter endt sesong.

Minner om at tilbudet har en sosial profil og konkurransen er høyst uformell.

For de av dere som synes dette er skummelt eller nytt, så gi oss et lite hint. Da vil turneringsleder sørge for at dere blir plassert sammen med noen mer erfarne spillere som kan veilede. Dette er en sosial og uhøytidelig sammenkomst som skal bidra til å sveise oss bedre sammen som klubb.

Ønsker man ikke å konkurrere så si fra, så lar vi være å registrere din score.

Vårt FOKUS
 er å skape et godt miljø og et møtepunkt for spillere i klubben, uavhengig av ferdighetsnivå

MÅLET er å ha det gøy sammen, konkurrere mot seg selv og alltid ta resultatene med et smil!

PÅMELDING

Gruppen er kun for medlemmer av Nordhaug GK og påmelding skjer direkte i GOLFBOX.

Det vil være begrensninger på antall plasser.
Da vil «førstemann til mølla» prinsippet gjelde.
Når påmeldingsfristen har utløpt frigis flighter som ikke benyttes.

Detaljer knyttet til spillform vil annonseres før runden ved startbua eller i golfbox.

NB:
 Viktig at alle møter minst 15 min før utslag.

FACEBOOKGRUPPE TIL NORDHAUG HERRER som arrangerer Torsdagsrunden.
For de som ønsker å være orientert om det som skjer i gruppa, har vi opprettet en facebook side hvor vi legger ut de siste detaljene knyttet til arrangementene. Her kan man også komme med forslag, ideer og kommunisere med de som er aktive i herregruppen. Bli medlem HER

Ansvarlig i herregruppen:

Thomas Børde