Sommerens medlemstrening er klar - her kan du melde deg på.

Velkommen til Nordhaugs Medlemstrening for sesongen 2024.

Onsdag 15. mai var det kick-off for medlemstreningen for klubbens medlemmer. Medlemstreningen er et gratis tilbud med trening hver onsdag fast gjennom hele sesongen (bortsett fra juli). Nytt i år er Toppgolf nå skal samarbeider med Hagas Proteam som da stiller med en av deres proer til hver trening. OM du ikke kan delta, vennligst fjern din deltagelse innen 24 timer så flere muligheten til å være med.  Det er derfor kun mulig å velge en gruppe pr. gang for at flest mulig skal få gleden av tilbudet.

Treningene gjennomføres i 2 grupper:

Gruppe 1 18-19
Onsdager fra kl 18:00 - 19:00
Antall deltagere: maks 12
Oppmøtetid: kl. 18:45

Gruppe 2 19-20
Onsdager fra kl. 19:00 - 20:00
Antall deltagere: maks 12
Oppmøtetid: kl. 19:45

Oppmøtested hver onsdag: Toppgolfs svingstudio/akademi. Så ut på rangen eller banen ettersom hva tema er og hvor økten skal gjennomføres. Vi kommer tilbake med en oversikt over hvilke temaene proene tenker gå igjennom på disse øktene, Oversikten vil bli lagt ut her.

Målet er å gi deg som medlem litt ekstra trening for bedte golfmestring ute på banen - golf er mye morsommere når man får det til! Treningene er tilpasset alle nivåer. Tilbudet er gratis for fritt spill medlemmer.

Har du spørsmål ta kontakt med oss på - klikk her for kontaktinformasjon.

Vi gleder oss til å trene sammen med deg denne sesongen - ses på onsdager fremover!

KLIKK HER FOR Å MELDE DEG PÅ I GOLFBOX