Påmelding til Natt-turneringen er åpen.

Av: Admin  |  Publisert: 17. september 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Torsdag 26. september arrangerers NGKs natt-turnering med shotgun start kl. 20.00.

Bli med på sesongens mest selvlysende turnering - natt-turneringen 26. september på Nordhaug. Det blir shotgun start med max 36 deltagere kl. 20.00 - så her er det førstemann til mølla som gjelder.

Her finner du info om turneringen samt påmelding.

Påmeldingsfrist: 24. september kl. 12:00
Påmeldingsavgift: kr. 50 som betales på senteret ved oppmøte.
Lysende baller lånes ut gratis fra Toppgolf.

Turneringen er åpen for alle Nordhaugs medlemmer. Junior, damer, herrer og senior. Turneringsledelsen setter opp lagene basert på et gjennomsnittlig hcp pr. lag!

Denne turneringen trenger bra vær for at det skal bli gøy! Skulle været vise seg å ikke holde, har vi lagt opp til å kjøre turneringen inne på senteret. En avgjørelsen om turneringen flyttes innendørs blir tatt 24. september etter kl. 12:00.

Spilleform - TEXAS SCRABMLE lag med 2, 3 eller 4 spillere

Hvert lag består av 2, 3 eller 4 spillere avhengig av antall deltakere. HVER SPILLER PÅ LAGET SKAL HA ET ANTALL TELLENDE UTSLAG I LØPET AV RUNDEN.

Husk å ta med deg varme klær og møt opp i god tid. Det er dessverre ikke lov med hodelykt, men ta med refleks hvis du har.

Vi ses den 26. september og vi håper været holder denne dagen.
Hilsen turneringskomitéen.