Women´s Golf Day

Av: Anine  |  Publisert: 30. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

1.september kl.17:00. Arrangementet er flyttet fra 1.juni grunnet smittevernrestriksjoner.

WOMEN´S GOLF DAY
PÅ TOPPGOLF & NORDHAUG GOLFKLUBB
1.SEPTEMBER

Flyttet fra 1.juni grunnet smittevernrestriksjoner
FRA KLOKKA 17:00

PRIS: 150 NOK

Registrer din ankomst ved oppmøte
Påmelding via toppgolf.no her

Kle deg gjerne i rødt og hvitt

Women’s Golf Day er et internasjonalt arrangement over en dag. Hensikten er å feire jenter og damer som spiller golf. På denne dagen er alle sammen hjertelig velkommen til Toppgolf og Nordhaug GK. Har du lyst til å begynne med golf, lære litt mer om golf eller være sosial med andre som liker golf er du velkommen.

Vi vil justere antall deltagere etter til en hver tid gjeldende smittevernregler.
Hvis vi ikke skulle klare å gjennomføre eventet, vil alle deltagerne få påmeldingsavgiften refundert.

Vi håper å se mange nye og gamle kvinnelige golfere på Toppgolf og Nordhaug GK 1.september!

17:00-17:30
Velkommen til Toppgolf og informasjon om Women´s Golf Day
Enkel servering

17:30-19:00

Trening/undervisning på driving rangen og putting området. Med Women`s Golf Day ambassadører

17:30-19:30

Start spill på Nordhaug golfbane for de som ønsker dette, sammen med Nordhaug Ladies

Ca. 20:00

Sosialisering og premieutdeling

Alle som vil delta uansett klubb er velkommen uten å betale ekstra greenfee.

Women’s Golf Day sine primære farger er rødt og hvitt.
For de av dere som har røde eller hvite klær hadde vi satt stor pris på hvis dere tok det på dere, for å skape en fin tilhørighet.
Røde og/eller hvite klær er selvfølgelig ikke et forutsetning for å delta!

Vi oppfordrer alle til å ta med en venn, mor, tante, datter eller kollega som ønsker å prøve golf.
Dette er en perfekt dag å ta med seg noen som ønsker å prøve golf for første gang. Dette blir en flott feiring av Women´s Golfday sammen med golfjenter over hele verden!

OM WOMEN´S GOLF DAY (WGD)

Women’s Golf Day er et event som går over en dag. Målet er å introdusere nye kvinner for golfen og å feire eksisterende spillere - uavhengig av rase, religion, språk, etnisitet og lokasjon. WGD har blitt en global bevegelse som feirer kvinner og jenter som lærer golfferdigheter som varer ut livet.

WGD jobber for å engasjere, styrke og støtte kvinner og jenter gjennom arrangementet og plattformen. Det er det raskest voksende kvinnelige golfutviklingsinitiativet.

I løpet av en fireårsperiode har mer enn 1000 lokasjoner i 52 land deltatt.

WGDs primære hashtag, #WomensGolfDay, fikk mer enn 47 millioner globale inntrykk og nesten 25 millioner mennesker så på WGD-innhold.

Women's Golf Day (WGD) ble startet i 2016 av grunnlegger Elisa Gaudet som et lidenskapsprosjekt. Hun ble inspirert til å skape en global begivenhet som ville engasjere kvinner i golf og skape enhet gjennom fellesskap.

Del opplevelsene!

#WomensGolfDay #WGDinspires #WGDUNITES