Vinterens første månedsturnering!

Av: Anine  |  Publisert: 10. desember 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 4.des gjennomførte Nordhaug vinterens første månedsturnering på Toppgolfsenteret. Vi ser frem til neste månedsturnering lørdag 8.jan kl.11:00. Bli med!

Lørdag 4. desember gjennomførte Nordhaug vinterens første månedsturnering på Toppgolfsenteret.

Vi har åpnet for spill for alle medlemskategorier på disse månedsturneringene, men til tross for dette var det kun 9 påmeldte. Med en sen avmelding, ble vi 5 herrer (1 junior) og 3 damer som gjennomførte en netto slagturnering på 3 simulatorer på Toppgolfsenteret .

Simulatorene var satt opp likt og vi spilte ukens bane Barton Creek. En veldig fin parkbane i Texas – USA

På damesiden var TORUNN GJERTSEN uovervinnelig og suveren denne gangen. Hun tok storeslem og dro av gårde med begge premiene i dameklassen etter flott og presist spill gjennom hele runden. Hun endte opp med turneringsseier med netto 64 slag (8 slag under eget par!) I tillegg var hun mest presis på hull 14 og dro dermed i land CTP premien også. Solid spill på runden av Torunn!

På herresiden ble seieren avgjort på siste hull. Espen Haavardsholm og Bjørn Klock knivet om å lede gjennom hele runden og før utslag på det 18. hullet stod de likt. Her trakk BJØRN det lengste strået og dro hjem turneringsseieren og et gavekort på Toppgolf med netto 75 slag (3 over eget par). Hakk i hel fulgte Espen med 76 slag.

På hull 14 ble CTP premien vunnet av FINN PEDERSEN. Han var klart nærmest hullet av deltakerne i herreklassen.

For fullstendig resultatliste se følgende LINK

Vi ser frem til neste månedsturnering lørdag 8. januar kl. 11:00

MIDLERTIDIG PAUSE GRUNNET COVID-19 RESTRIKSJONER
Sist oppdatert 14.des 2021

Oppfordrer alle medlemmer til å melde seg på og delta på et uhøytidelig, sosialt og hyggelig arrangement i regi av klubben.

Hilsen
Arrangementsansvarlig