Stor oppslutning om mars turneringen!

Av: Anine  |  Publisert: 8. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

I helgen ble månedsturnering avviklet, med rekorddeltagelse. Til tross for fantastisk vårvær og Holmenkollen skifestival valgte likevel 24 medlemmer (11 damer og 13 herrer) å delta.

I helgen ble månedsturnering avviklet, med rekorddeltagelse. Til tross for fantastisk vårvær og Holmenkollen skifestival valgte likevel 24 medlemmer (11 damer og 13 herrer) å trosse det fine været for en sosial og uhøytidelig simulatorrunde inne på toppgolfsenteret.

Klubben sponser fortsatt deltageravgiften med 160 kroner og denne gangen spilte vi Stableford på banen Bay Hill i Florida (samme bane som PGA touren spilles på) med ¾ hcp godtgjørelse. I tillegg hadde vi Closest to pin (CTP) og Longest drive (LD) konkurranser på hhv hull #7 og #16.

I herreklassen var det nykommere Oscar og Marius som spilte desidert best (ut fra eget hcp) og som forsynte seg grådig av premiene. I tillegg leverte Herman som fortsatt er junior en flott runde.  Dermed tapetserte den yngre garde hele pallen i herreklassen og tok med seg alle premiene.

I dameklassen trakk igjen Torunn lengste strået og gikk av med seieren rett foran Beatrix. Hilde hadde som vanlig en stødig runde og havnet på en fin 3.plass.

De som scoret flest stablefordpoeng i herreklassen var
1) Oscar Markey 46 poeng
2) Marius Solvang 45 poeng
3) Herman Amundsen 40 poeng

Vinner CTP: Marius Solvang med 1,8m til hullet!
Vinner LD: Oscar Markey 275,4 meter i fairway!

I dameklassen ble vinnerne som følger
1) Torunn Gjertsen 39 poeng
2) Beatrix Fjellstad 37 poeng
3) Hilde Sofie Hamre 25 poeng

Vinner CTP: Beatrix Fjellstad med 4,2m til hullet!
Vinner LD: Torunn Gjertsen 162,5 meter i fairway!

Vi gratulerer vinnerne og håper på like god oppslutning på april turnering som går av stabelen
LØRDAG 2.APRIL KL.12:00
Gå inn på GOLFBOX og meld dere på!

Arrangementskomiteen