Klubbkveld for Nordhaug medlemmer

Av: Anine  |  Publisert: 24. november 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Torsdagens klubbkveld er åpen for for ALLE medlemmer av Nordhaug Golfklubb for resten av innendørssesongen!

Nordhaug Golfklubb har som ambisjon om å gi flest mulig av våre medlemmer anledning til å gjøre golf til en helårsaktivitet.

På Toppgolf senteret har vi alle fasiliteter vi trenger for å kunne terpe teknikk og løfte egne ferdigheter frem mot neste sesong.

Med begrenset respons fra herrespillerne i oktober og november har klubben nå bestemt at klubbkvelder på torsdager åpnes for ALLE våre medlemmer.
Vi har 5 simulatorer reservert fra klokken 18:00 -21:00 på torsdager.
Vi opererer med ny bane hver uke.

For de av dere som synes dette er skummelt eller nytt, så gi oss et lite hint. Da skal undertegnede sørge for at dere blir plassert sammen og gitt nødvendig instruksjon og veiledning for å kunne delta aktivt i simulatorspill gjennom vinteren. Dette er en sosial og uhøytidelig sammenkomst som skal bidra til å sveise oss bedre sammen som klubb.

Vi minner også om at klubben lørdag 4. desember kommer til å subsidiere spill for våre medlemmer på simulator. Deltagelse denne lørdagen vil kun koste 150 kr!
Denne dagen spiller vi banen Barton Creek, Texas – en veldig fin parkbane i USA

På disse arrangementene registreres score. Ønsker man ikke å konkurrere så si fra, så lar vi være å registrere din score både på torsdager og på lørdag 4.desember.

Klubben ønsker også å gi våre medlemmer anledning til å komme seg ut av sofaen og prøve golfkøllene i julen. Vi har reservert 5 simulatorer for spill 2 og 3. juledag for de som lyst.
Romjulsturnering spiller vi 2. og 3. juledag kl 13.00.
Da spilles banen The Tribute at Otsego Club, Michigan – en flott parkbane i USA

Gå inn på golfboks og meld dere på!

Vi benytter samtidig anledning til å ønske våre medlemmer en god førjulstid!

Hilsen
Arrangementsansvarlig klubbkvelder på vegne av
Styret i Nordhaug golfklubb