Kick-off for medlemstrening!

Av: Anine  |  Publisert: 3. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Med utrolige 88 påmeldte på kick off 3.mai har vi satt opp enda en kick off orientering på medlemstreningen neste uke! LES MER

Gledelig oppslutning om årets kick-off for medlemstrening!

Klokken 21:00 i går kveld, 3 timer før påmeldingsfristen gikk ut for å delta på kick-off medlemstrening, hadde vi mottatt utrolige 88 påmeldinger fra våre medlemmer i alder fra 20 – 87 år! FANTASTISK!

Dette viser at vi har medlemmer som ønsker utvikling!

Det er samtidig litt beklagelig at vi dessverre kun kan tilby plass til 2 x 20 deltakere. Vi kommer derfor å kjøre samme tilnærming neste uke, slik at flest mulig får styrets orientering om våre aktiviteter gjennom sommeren.

Vi ber derfor dere som mottar avslag på tirsdagens kick-off om å melde dere på treningen neste uke for å få samme informasjon. Påmelding til neste ukes trening kan gjøres i golfbox fra tirsdag 3. mai klokken 19:05 (og 20:05) under fanen turneringer!

Noen medlemmer har registrert seg og kommet med på begge sesjonen fordi noen har trukket seg. Disse vil kun få tilbud om å delta på den første treningssesjonen for at flest mulig skal få benyttet tilbudet.

Dette lover godt for deltagelse på arrangementene fremover!

Bilder fra arrangementet vil komme!