Herreturneringen 9.sept

Av: Anine  |  Publisert: 17. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nok en fantastisk ramme rundt herreturneringen sist uke på Nordhaug. Shorts og T-skjorte vær i midten av september er mer enn man kan forvente for årstiden!

Med 8 påmeldte spillere hadde vi en fin Texas Scramble runde med 4 lag, der lagene hadde tilnærmet likt hcp snitt.

Vi gikk ut i 2 flighter og slo ut fra gul tee.  Reglene var klare. Spillerne på laget måtte ha 4 tellende utslag på runden hver.

Alle lagene spilte god golf og leverte birdier på runden, og helt frem til hull 9 var det en reell mulighet for alle lagene å stikke av med seieren.

På siste hullet var det derimot kun ett lag som holdt fokus og spilte på hullets par. Med hhv bogey, dobbel bogey og trippel bogey på de 3 andre lagene, ble det til slutt en overlegen lagseier til herrene Ian Markey/Thomas Børde!

De endte med å spille runden på 28 slag!

Dermed fikk turneringen følgende resultatliste på denne torsdagen:

1. I Markey/T Børde (28 slag)
2. E Hauge/B Klock (30 slag)
3. D Espenes/T Fjermerås  (32 slag)
3. F Jacobsen/S Christoffersen (32 slag)

Gratulerer til vinnerne som mottok et gavekort på 250 kr hver for seieren!

Se vedlagte bilder av de vinnerne i aksjon med birdiemulighet på hull 6 og med premier etter vel gjennomført runde.

Vi ønsker fortsatt flere deltakere, og gjør alle medlemmer oppmerksomme på at dette er en høyst uhøytidelig konkurranse, som alle ferdighetsnivå kan delta på.

Vi tar imot flere påmeldinger i de kommende ukene!

Arrangementskomiteen