Herreturneringen 19.mai

Av: Anine  |  Publisert: 24. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Junior stakk av med første plassen i herreturneringen torsdag 19.mai. Det ble spilt individuell netto slagturnering med HCP godtgjørelse. Se resultater og bilder her.

Junior stakk av med første plassen i herreturneringen

Torsdag 19. mai gjennomførte herregruppa individuell netto slagturnering med HCP godtgjørelse. Tilsammen hadde 16 spillere meldt seg på og denne gangen var det bestemt å slå ut fra hvitt.

Vi konkurrerte kun i klassen øvet amatør, og i tillegg gjennomførte vi LD på hull #3 og CTP på hull #5
På presisjon var det ingen som kunne matche Didrik Espenes som landet 78 cm fra hullet og som gjorde sin første birdie på runden!
På LD var det flere som skrev seg på lista, men ingen kunne matche Tobias Karlsson som hadde en lengde på 225 m

I turneringen var det junioren Tobias Fjermeros som trakk det lengste strået. Han hadde generelt godt score på alle hull og endte på 27 slag netto. Didrik Espenes var hakk i hel og endte på 28 slag netto på runden. 3 plassen på pallen var det far Tor Ivar Fjermerås som kapret. Han spilte netto på 29 slag og endte 2 slag bak sin sønn. Her blir det garantert konkurranse mellom far og sønn om hvem som er beste golfspiller i familien utover sesongen!

Hele resultatlisten kan du se HER

Vi gratulerer alle vinnerne!
Ser frem til å se alle sammen på neste herreturnering

Hovedbildet viser vinnerne på en solfylt vårdag på Nordhaug.
(Fra venstre Tobias Fjermerås, Tor Ivar Fjermerås, Didrik Espenes og Tobias Karlsson)

Se flere bilder fra turneringen under