Årets første utendørs medlemstrening!

Av: Anine  |  Publisert: 10. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Forrige uke gjennomførte klubben kick-off for årets første medlemstrening utendørs. Se bilder fra treningen og husk å meld deg på. Treningene holdes tirsdager.

Stor oppslutning om årets første utendørs medlemstrening!

Det ble en formidabel oppslutning med 87 påmeldte medlemmer, som ønsket å delta på sesongens første utendørsarrangement i klubben!

I forkant av treningen var klubbens styreleder og nestleder til stede og informerte om klubbens planer for sesongen.

Inne på driving rangen gjennomførte Aqeel (som dessverre var alene denne første gangen) en «speed» instruksjon for deltakerne, samtidig som Thomas Børde tok seg av de som ønsket en innføring i Toptracer på rangen utendørs.
Nederst er noen bilder fra første økt, som viser «hungeren» våre medlemmer har for å løfte eget ferdighetsnivå.

Fra denne uken vil det være 2 golfproer til stede på treningene for å gi instruksjon. Det vil gi litt bedre tid til hver enkelt.

Vi gjør oppmerksom på at det kun plass til 20 deltakere på hver sesjon og først til mølla gjelder.
Påmelding i Golfbox kan gjøres 1 uke før treningen, dette for å gi alle anledning til å motta instruksjon.