Årets dugnad på Nordhaug

Av: Anine  |  Publisert: 12. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ble gjennomført etter initiativ fra fjorårets ildsjel! Ved å invitere deler av styret i klubben sammen med en håndfull bekjente.

Årets dugnad på Nordhaug er gjennomført etter initiativ fra fjorårets ildsjel!

Ved å invitere deler av styret i klubben sammen med en håndfull bekjente, fikk Karl Morten gjennomført årets dugnad på banen. Med de pålagte restriksjonene er dette en type aktivitet som klubben ikke kan arrangere ut fra kommunens gjeldende smittevernregler. Derfor ble oppgaven gjennomført som et privat initiativ med få involverte og med 2 meters avstand.

En humørfylt gjeng som nettopp har gått over banen og raket løv og grener, fjernet søppel og sørget for trivelige omgivelser til baneåpningen fredag 14. mai!

Takk for innsatsen til initiativtaker og alle som sporty stilte opp på kort varsel, inkludert Turid Bratland som ikke var tilstede da bilde ble tatt.

Styret NGK