Åpningsturneringen 15.mai / AVLYST

Av: Anine  |  Publisert: 10. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ut fra de gjeldende smitteverntiltak i Bærum, kan klubben dessverre ikke gjennomføre arrangementet. Følg med i Golfbox og på hjemmesiden for ny dato og ny påmelding.

Åpningsturneringen lørdag 15.mai er dessverre avlyst!
Ut fra de gjeldende smitteverntiltak i Bærum, kan klubben dessverre ikke gjennomføre dette arrangementet som planlagt. Vi håper det kommer lettelser i kommunen som gjør at vi i nær fremtid kan gjennomføre sesongens åpningsarrangement.
Følg med i Golfbox og på hjemmesiden for annonsering av ny dato og for ny påmelding til arrangementet.

Med forbehold om at det kommer lettelser som gjør arrangementet forsvarlig, planlegger vi å gjennomføre åpningsturneringen 22. mai.

Nordhaug inviterer til åpningsturnering for sesongen 2021!

Turneringen vil være åpen for alle Nordhaugs medlemmer.
Junior, damer, herrer og senior!

DATO: 15.MAI
START:
MAKS ANTALL DELTAGERE: 5 LAG
Påmeldingsavgift er satt til 50 kr

Påmelding under klubbens turneringer i GOLFBOX

Påmelding stenger 14.mai klokken 16:00

Inntil det kommer lettelser i smittevern må vi begrense antall deltakere til 20.
Det vil fortløpende bli vurdert å åpne for flere, så registrer deg på ventelisten

Vi kjører følgende spilleform:
TEXAS SCRABMLE lag med 2, 3 eller 4 spillere avhengig av antall deltakere.

Hver flight er et LAG, og spiller TEXAS SCRAMBLE:
Hvert lag består av 2, 3 eller 4 spillere. HVER SPILLER PÅ LAGET SKAL HA 2 TELLENDE UTSLAG I LØPET AV RUNDEN.

Hver spiller slår sin ball fra utslagsområdet. Deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter dropper spillerne egen ball innen en køllelengde fra den best plasserte ballen, og slår sine slag.
På greenen plasseres ballene på samme punkt som valgte ball og i bunker gjenskapes ballens leie. Så snart en på laget har hullet ut, noteres scoren og laget fortsetter til neste hull.

Utslagssted vil være fra hvit tee for alle spillere.