Nordhaug Ladies vs Ballerud

Av: Anine  |  Publisert: 17. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Tirsdag 23.aug kl.17:30 spiller vi vår tradisjonelle Texas scramble turnering mot Ballerud damene. Påmeldingen i Golfbox stenger fredag 19.aug. Det er fortsatt ledige plasser!

Vi er nå i gang igjen etter ferien og jeg har sett flere av dere på banen. Veldig hyggelig!
Vi hadde damespill forrige tirsdag og med godt oppmøte.

Vi er uheldige mht været på våre spilldager. Men om det er opphold og ok, spiller vi som avtalt. Skulle det være regn og utrivelig, avlyses golfen. Ta kontakt med resepsjonen dersom du er i tvil. Kommer du ikke og har satt deg opp, må du ringe og melde deg av. Dette gjelder generelt på alle oppføringer i Golfbox.

23. AUGUST KL.17.30
 spiller vi vår tradisjonelle Texas scramble turnering mot Ballerud damene.
Vi har fått shot gun og det betyr at alle flightene starter samtidig fra ulike hull. Da går det mye raskere å avvikle turneringen. Vi har enda plass til flere damer da 13 nå er påmeldt. Vi kan være 18 stk fra hver klubb.
Har du lyst og ikke satt deg opp, gjør det raskt.

Påmeldingen stenger fredag 19.august. Alle betaler startkontingent kr 50 i resepsjonen til premier.

Ellers minner jeg om klubbmesterskapet til lørdag 20. august.
Påmelding i golfbox.

Hilde