Klubbmesterskap i putting

Av: Anine  |  Publisert: 13. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

15 deltagere var påmeldt til klubbmesterskap i putting på lørdag. Se bilder og resultater fra dagen her!

KLUBBMESTERSKAP I PUTTING
NORDHAUG GOLFKLUBB / LØRDAG 11.JUNI

Lørdagen opprant med godt vær, men mye vind. 15 deltagere var påmeldt til putting-konkurransen: Syv damer og åtte herrer, men vi valgte å ha bare en klasse. Putting er nærspill hvor kraft og styrke ikke er noen fordel.

Vi hadde laget en litt vrien løype på putting-greenen, noe som ble en utfordring for noen hver! To runder i samme rekkefølge, seks hull hver gang. Det var tre som hadde likt antall slag, 30, og ekstraomganger måtte til for å kåre en vinner!

RESULTAT
1. Tor-Ivar Fjermerås
2. Ellen Holm-Jensen
3. Per Bakke

Etter konkurransen ble det grillpølser og mineralvann til samtlige. Styreleder Erik S. sto for grillingen og pølsene smakte veldig godt!

I starten måtte vi korrigere på opplegget og isteden for enkeltvis, ble to og to sendt ut samtidig. Da kunne den ene på laget skrive antall slag pr hull pr. person.

Takk til alle som deltok!

Arrangører: Benedickte og Turid