2022 FRIVILLIGHETENS ÅR - Er du klar?

Av: Anine  |  Publisert: 1. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Invitasjon til informasjonsmøte torsdag 17. feb, 18-20 på Toppgolfsenteret. Styret ønsker å tilby deg som golfspiller et bredt spekter av golfaktiviteter i et inkluderende miljø.

Styret i Nordhaug ønsker å tilby deg som golfspiller et bredt spekter av golfaktiviteter i et inkluderende golfmiljø både i sommer og vintersesongen.

Når smitteverntiltakene nå sakte, men sikkert slipper taket, og planleggingen av sommersesongen har kommet i gang, er det viktig å få engasjert deg som medlem aktivt inn i arbeidet for klubben.

For å opprettholde kvaliteten og variasjonen på våre arrangementer, har vi behov for flere enn de 6 medlemmene som sitter i styret.
2022 er frivillighetens år, og en passende anledning til å spørre akkurat deg om å ta i et ekstra tak for klubben og miljøet.

Vi trenger hjelp til mange ulike oppgaver for å sikre at våre arrangementer og aktiviteter gjennomføres med både stil og kvalitet. Vi har behov for deg som har hjerte for klubben og som har et ønske om å bidra til å gjøre klubben til et aktivum både sportslig og sosialt.

Vi forventer ingen forkunnskap – bare en aktiv deltager, som kan bidra til et hyggelig miljø og stille opp der klubben har et behov.

Styret inviterer deg derfor til et informasjonsmøte

TORSDAG 17.FEBRUAR / 18:00-20:00

STED: Toppgolfsenteret

På møtet vil vi servere litt mat og presentere våre foreløpige planer for sommersesongen 2022 og samtidig gi et bilde av hva vi trenger hjelp til.

Klubben vil sørge for instruksjon og opplæring ved behov, og alle frivillige som påtar seg oppgaver vil bli påskjønnet av klubben.

Ta kontakt med styreleder Erik Sandsdalen på e-post erik@ecanh.no for å melde din interesse.

Mvh
Styret i Nordhaug GK