ÅPNINGSTURNERING

Banen på Nordhaug vil være stengt lørdag 22. mai pga nedbør som er ventet de neste dagene.
Banedrift har likevel gitt grønt lys for å hold banen åpen slik at turneringen kan gjennomføres som planlagt.

Det er dessverre slik at vi i tillegg må ha lettelser i smitteverntiltakene i kommunen for å kunne gjennomføre arrangementet. Det avholdes et møte i kommunen fredag 21.mai kl.14 som sannsynligvis (saksliste foreligger foreløpig ikke) vil behandle lettelser i smitteverntiltakene. Hvis nødvendige lettelser kommer, vil klubben gjennomføre arrangementet.

Hvis det IKKE kommer lettelser, vil arrangementet avlyses fredag ettermiddag og dere vil bli informert.
Vi beklager all usikkerhet som følger klubbens arrangementer pga smitteverntiltakene og ustabilt vær.

Nordhaug inviterer til åpningsturnering for sesongen 2021!

Turneringen vil være åpen for alle Nordhaugs medlemmer.
Junior, damer, herrer og senior!

DATO: LØRDAG 22.MAI
START:
MAKS ANTALL DELTAGERE: 5 LAG
Påmeldingsavgift er satt til 50 kr

Påmelding under klubbens turneringer i GOLFBOX

Inntil det kommer lettelser i smittevern må vi begrense antall deltakere til 20.
Det vil fortløpende bli vurdert å åpne for flere, så registrer deg på ventelisten

Vi kjører følgende spilleform:
TEXAS SCRABMLE lag med 2, 3 eller 4 spillere avhengig av antall deltakere.

Hver flight er et LAG, og spiller TEXAS SCRAMBLE:
Hvert lag består av 2, 3 eller 4 spillere. HVER SPILLER PÅ LAGET SKAL HA 2 TELLENDE UTSLAG I LØPET AV RUNDEN.

Hver spiller slår sin ball fra utslagsområdet. Deretter velger laget den best plasserte ballen. Øvrige baller plukkes opp. Deretter dropper spillerne egen ball innen en køllelengde fra den best plasserte ballen, og slår sine slag.
På greenen plasseres ballene på samme punkt som valgte ball og i bunker gjenskapes ballens leie. Så snart en på laget har hullet ut, noteres scoren og laget fortsetter til neste hull.

Utslagssted vil være fra hvit tee for alle spillere.